2017. szeptember 15., péntek

heti oda-vissza

Ami nagyon jó
HARTAI PETRA 2017

Petra tavaly még a legígéretesebb szereplő díját kapta, idén már a legjobb női szereplőét. És egy filmben is főszereplő
Hartai Petra angyal szerepben 2004 - ben,
amikor még az én "lányom" volt

Jó, ami rosszul kezdődött:
Mentem Debrecenbe, az egyetemre, a 8:20 kor induló IC -vel 11:11 -kor ér oda, tehát a délben kezdődő órára kényelmesen fel tudok készülni, technika, Erik Mignon...stb. de Szajol után kicsivel megálltunk, hosszan, majd kb 20 perc után a kalauz azt mondta, hogy elromlott a mozdony cserélik. (vodkára, ahogy a réges régi vicc mondta, akkor még a szovjet vasutakról szólva) Visszavontattak Szajolra, ahol mondták, hogy jön majd a következő intercity, megállítják menetrenden kívül, arra át lehet szállni, ha valaki siet, amúgy 80 perc a mozdony csere kb.
Hát átszálltam és elkéstem, a hallgatók addig kötelező filmet néztek ( Berlin egy nagyváros szimfóniája - mindenkinek ajánlom)
Szóval elkezdtük és többen vannak a fiúk csoportban, ami bölcsészkaron nagy szó. Kicsit át is kell írnom a tematikát. De örömmel.
igazi szeptemberi hangulat az egyetem előtt

vissza már simán hozott a vonat és remélem két hét múlva úgy is visz :)

Nagy odavissza:
A facebook felhozott egy emléket 2011 - ből az MTVA sajtótájékoztatóján készült képeket, ahol bemutatták a  jövendő arcokat
Nézzetek bele hányan vannak még mindig az MTVA valamelyik képernyőjén? Olyan vicces volt szembesülni...