2017. április 2., vasárnap

Uszodajárás

Uszodában voltam. Ez nem lenne érdekes, ha nem ABBAN AZ uszodában jártam volna.
ilyen első látásra onnan, ahonnan én jövök - északi oldal, a Váci út felől
megyek közelebb nézem a szobrot
 
akárhonnan nézem rémes
miért nincs keze, és feje? 
 és a fenekén tükröződik a világ
 na tovább
észrevettem, hogy be lehet menni 

és már úszóórák is vannak
(azt mondja Ránki Juli a facebookon megjelent kép kommentjében, hogy csak Hosszú Katinkáéknak)
 
szép, új, reméljük jó is
ez a kislány - ismeretlen - már nagyon tudja hogy kell pózolni
reméljük lesz mire használni ezt a tudását :)
hát ennyi egy nyári tavaszi napon uszodajáráson voltam

 ráadásnak egy kis facebookos hozzászólás gyűjtemény
Hozzászólások
Cserényi Tiborné Magdi
Marta Érdi
Szilágyi Edit
Szilágyi Edit Szárnyas Niké szárnyak nélkül :-)
Takács Vera
Egyébként még Barbapapa is eszembe jutott :-) ("csuda módra nyúlik testük...." :-) )
http://hirportal.sikerado.hu/images/kep/201301/Nike.jpg
Takács Vera  kár is elemezni, az a baj, hogy a szobor rossz érzést kelt, kényelmetlen nézni... na ennyi
Sárközy András
Sissi Erzsébet Varjas
Sissi Erzsébet Varjas Sportolni mentél v politizàlni?
Takács Vera
Takács Vera Egyik sem. Tul.kep csak arra jártam és kivancsi voltam hogy az a szobor tényleg olyan ronda, mint a Mihály Éva képein. Az hogy be lehetett menni csak ráadás volt
Hegyi Ildikó
Hegyi Ildikó Ez a szobor egy szörny !!!
Takács Vera
Takács Vera rájöttem. Kellett néhány apró fémszobor a rokonságnak, így a végére már nem maradt anyag. A lába még részletes, óriási
Takács Vera
Takács Vera a karja meg... hát ennyi maradt
Takács Vera
Takács Vera de azt hiszem nem érdemel ennyi figyelmet. remélem kicserélik majd