2016. április 19., kedd

Sárik Péter Szabó Balázs

Mégis szép az élet mert Sárik Péter és Szabó Balázs egy közös klipben...
Én mutattam be őket egymásnak, anno 2012 ősz
Szabó Balázs, Sárik Péter és Vörös Niki a MICÓ első olvasópróbáján.
 Már két éve csak távoli rajongó vagyok, mert a Micóban már egyikük sincs benne, elsodorták Őket a sikerek - dejó !
O
 aztán meg a fiúk mégis összesodródtak és lett ez a klip . Nagyon tetszik.

az is tetszik, amit Balázs ír a  facebook hozzáfűzésében:

"Szóval az úgy volt, hogy leültünk egy képzeletbeli asztalhoz, aztán napokig hallgattunk egymás mellett - nem csoda, mert amúgy is ritkán beszélünk, hisz minden természetes és magától értetődő a másikkal kapcsolatban. Aztán mondtam, hogy van egy dalom pont ide, ennek a csöndnek a végére, Peti meg csak hagyta, hogy a képzelt asztal zongora legyen, én meg már dúdoltam is, és mire a végére jutottam ennek az ábrándnak, már fel is vettük ezt a régi és mától mégis új dalt. Reméljük kedvetekre való, mert jut még hely ennél a képzeletbeli asztalnál."