2015. június 28., vasárnap

csikos

A hét arcai
egy vicces facebook szerkesztő kitalálta ezt a csíkos képet, erre mindenki csíkokban tündököl
Lass Bea csíkosban
ahogy már megírtam Szikszai Otti oldalán egy kommentben, nekem az az idő jut eszembe róla, amikor még csak fekete fehér tévék voltak, kicsinyke képernyővel és  valaki kitalálta hogy egy ilyen csíkos celofánt árul, amit a tévé elé lehetett tenni és akkor olyan volt, mintha színes lenne.

Utólagos beszúrás:
Réka kiigazító hozzászólása a facebookon:
Réka Kovács Elnézést, ha fölöslegesen okoskodom, de a szivárvány nem pusztán egy vicceskedő szerkesztői ötlet, hanem a fél világ így fejezi ki az örömét, hogy Amerika legfelsőbb bírósága történelmi döntésével minden amerikai államban legálissá tette a melegházasságot.
- JOGOS!

Ha már profilkép. A legszebb a  héten
Tóth Kata Viktória
Tóth Kata Viktória szerencsére csíkok nélkül tette fel új profilképét. Rátonyi Krisztivel együtt szerepelt a Képben vagyunk magazinunkban, szekszárdi lány, ő az, akit sajnálok, hogy nem sikerült a médiába csalni, nagyon kedveltem, és nagyon szép tévés karriert gondoltam neki. Igaz remek karrierje van anélkül is. Orvosnak tanul, jól érzi magát. Ő gazdag maradt, mi lettünk szegényebbek egy okos, szép lánnyal.
Pappferi és a Zebra
Ez a hét szelfije. Az Állat láthatóan kedveli Ferinket.

utólagos hozzáfűzés csak a rend kedvéért.
kicsit zavarban vagyok, hogy nem tudtam a csíkokról,  hogy tulkép tüntetés, ünneplés... engem nem érdekel, hogy ki ki iránt vonzódik, hisz a szerelem nem ismer korlátokat. És menjünk át a szivárvány alatt!